Vi har lansert nye websider på engelsk. Welcome to our new website frontkom.com!
E-postmarkedsføring
Automatisert og personalisert kundeoppfølging
full-width invert-text center
Effektiviser kontakten med dine kunder
Effektiv e-postmarkedsføring konverterer potensielle kunder til nye kunder, og gjør eksisterende kunder til lojale fans som anbefaler dine produkter og tjenester videre.
Segmentering
Automatisering
Automatiserte systemer gjør din e-postmarkedsføring intuitiv og oppfølgende og gjør deg i stand til å kommunisere med potensielle og eksisterende kunder mer effektivt.
Optimalisering
Målsetting, innsamling av data og analyser gjør at hver e-post du sender er en mulighet for testing og forbedring.
God e-postmarkedsføring er verdifull, relevant og integrert
- Rett innhold til riktig målgruppe - til riktig tid
- Integrert med ditt CRM og kundesystem
- Bygge lister for de viktigste målgruppene dine
- Design av maler i tråd med din grafiske profil, samt implementering i HTML
- Måling, analyse og testing av e-postene i etterkant
Vi hjelper deg både med opplæring i verktøyene og å utarbeide innholdet.
I noen prosjekter fungerer det fint med Mailchimp, mens andre prosjekter passer bedre med Autopilot, Apsis eller et helt skreddersydd oppsett.
Verdi for deg - og kunden!
E-postmarkedsføring er en av de absolutt mest målrettede og kostnadseffektive kommunikasjonskanalene for å nå din målgruppe med ditt budskap.
Med tilpassede og optimaliserte e-poster kan du levere verdifullt innhold til dine kunder. Innhold som mottaker finner interessant og nyttig, kanskje til og med underholdende, bygger tillit og troverdighet.

Relevant kommunikasjon
Relevante e-poster får mer oppmerksomhet og bedre resultater, altså høyere ROI (return on investment). For å treffe riktig målgruppe, med rett budskap, til rett tid er segmentering avgjørende.
Segmentering gjør at du treffer kunden på riktig sted i kundereisen, og sender informasjon om produkter de er interessert i.
Segmentering og automatisering gjør at du sender e-poster som fremstår som personlige og autentiske - kunden får følelsen av at du snakker direkte til dem.

Integrert
E-postmarkedsføring er mest virkningsfullt når den er en integrert del av dine øvrige markedsføringstiltak.
Du lykkes hvis du klarer å integrere markedsføringen din på tvers av SEO, nettside, CRM, CMS, sosiale medier og ikke minst, testing og analyser.
Slik optimaliserer du din digitale markedsføring og skaper en kundeopplevelse som oppleves sømløs og tilpasset.
