Digital annonsering

Synlighet og suksess med betalt annonsering

Mer trafikk. Større inntekter.

Betalt annonsering er den sikreste veien til mer trafikk.

Så lenge du tjener mer per salg (CPA) enn du bruker på annonseringen går du i pluss. En god kampanje på AdWords eller Facebook kan sikre deg inntekter i mange år.

En ineffektiv kampanje med lite oppfølging gjør at du bruker mer penger enn nødvendig.

Ads.png

AdWords og Facebook Ads lar deg annonsere direkte til de som er interessert i det du selger 

Google Partner

Frontkom er sertifisert Google Partner, både på Google Adwords og Analytics.

Vi holder oss oppdatert på ny funksjonalitet, tips og triks noe som kommer dine kampanjer til gode.

 

Facebook og Google

Google startet en markedsføringsrevolusjon med AdWords, og 15 år etter er de fortsatt på toppen. Facebook Ads har tatt en overlappende del av annonsemarkedet.

Begge aktørene gir markedsføreren et ekstremt detaljnivå: Hvilke annonser har best klikkrate (CTR), hvilke søkeord koster mest, hvilke har blitt vist mest siste uke, og mye mer.

adwords_panel.png

Å lage gode AdWords-kampanjer krever kunnskap om bransjen og produktene (det har du), og kunnskap om verktøyet og strategier som fungerer (det har vi).

Annonser + gode kampanjesider = kr

En god annonsekampanje gir deg trafikk, men det er bortkastede penger hvis ikke nettsiden din konverterer trafikk til kunder.

For å få høye kvalitetspoeng på dine annonser må innholdet på nettsiden din stå i stil til annonsene. Kampanjesiden må stå i stil til det som loves i annonsen.

Vår kampanjesidebygger (blant annet brukt av Aller Media) setter deg i stand til å bygge kampanjer som konverterer.

pagebuilder.png

Slik hjelper vi deg med annonsering

Google partnere

Som sertifiserte Google Partnere kan vi AdWords og Analytics ut og inn, og er alltid oppdatert på de nyeste funsjonene og metodene som selger.

Ser helheten

Vår erfaring med alle aspektene ved en nettside gjør at vi kan se hele konvertingsløpet i sammenheng, ikke bare annonseringen.

16 år i bransjen

Utvikling av annonser krever noe teknisk innsikt, men det viktigste er selgerinnstinktet. Gjennom årene har vi lært en ting eller to om å utvikle selgende tekster.

Dette gjør vi i praksis

1. Innledende workshop

Definerer muligheter, strategi og mål. Inkluderer temaer som kundesegmenter, KPI, salgstrakter og kartlegging av konkurrenter.

2. Oppsett

Oppsett av konto, kampanjer, annonsegrupper. Deretter produksjon av annonser med alle salgstriksene i boka.

3. Optimering

AdWords er ikke "set-and-forget". Oppfølging og optimering av kampanjen er viktig. 90% av alle AdWords-kampanjer blir ikke engang optimert månedlig!