Vi har lansert nye websider på engelsk. Welcome to our new website frontkom.com!
Digital annonsering
Synlighet og suksess med betalt annonsering
full-width bg-brown center narrow-body
Mer trafikk. Større inntekter.
Betalt annonsering er den sikreste veien til mer trafikk.
Så lenge du tjener mer per salg (CPA) enn du bruker på annonseringen går du i pluss. En god kampanje på AdWords eller Facebook kan sikre deg inntekter i mange år.
En ineffektiv kampanje med lite oppfølging gjør at du bruker mer penger enn nødvendig.

AdWords og Facebook Ads lar deg annonsere direkte til de som er interessert i det du selger
Google Partner
Frontkom er sertifisert Google Partner, både på Google Adwords og Analytics.
Vi holder oss oppdatert på ny funksjonalitet, tips og triks noe som kommer dine kampanjer til gode.
Facebook og Google
Google startet en markedsføringsrevolusjon med AdWords, og 15 år etter er de fortsatt på toppen. Facebook Ads har tatt en overlappende del av annonsemarkedet.
Begge aktørene gir markedsføreren et ekstremt detaljnivå: Hvilke annonser har best klikkrate (CTR), hvilke søkeord koster mest, hvilke har blitt vist mest siste uke, og mye mer.

Å lage gode AdWords-kampanjer krever kunnskap om bransjen og produktene (det har du), og kunnskap om verktøyet og strategier som fungerer (det har vi).
Annonser + gode kampanjesider = kr
En god annonsekampanje gir deg trafikk, men det er bortkastede penger hvis ikke nettsiden din konverterer trafikk til kunder.
For å få høye kvalitetspoeng på dine annonser må innholdet på nettsiden din stå i stil til annonsene. Kampanjesiden må stå i stil til det som loves i annonsen.
Vår kampanjesidebygger (blant annet brukt av Aller Media) setter deg i stand til å bygge kampanjer som konverterer.

Slik hjelper vi deg med annonsering
Google partnere
Som sertifiserte Google Partnere kan vi AdWords og Analytics ut og inn, og er alltid oppdatert på de nyeste funsjonene og metodene som selger.
Ser helheten
Vår erfaring med alle aspektene ved en nettside gjør at vi kan se hele konvertingsløpet i sammenheng, ikke bare annonseringen.
16 år i bransjen
Utvikling av annonser krever noe teknisk innsikt, men det viktigste er selgerinnstinktet. Gjennom årene har vi lært en ting eller to om å utvikle selgende tekster.
Dette gjør vi i praksis
1. Innledende workshop
Definerer muligheter, strategi og mål. Inkluderer temaer som kundesegmenter, KPI, salgstrakter og kartlegging av konkurrenter.
2. Oppsett
Oppsett av konto, kampanjer, annonsegrupper. Deretter produksjon av annonser med alle salgstriksene i boka.
3. Optimering
AdWords er ikke "set-and-forget". Oppfølging og optimering av kampanjen er viktig. 90% av alle AdWords-kampanjer blir ikke engang optimert månedlig!