CRM
Hjertet i din kommunikasjon med kundene
full-width bg-brown center-header inverted-text
Sømløs kundeopplevelse
For at du skal lykkes i hele kundereisen er det viktig at du har fokus på kundene gjennom alle relevante kontaktpunkter.
En sømløs opplevelse mellom nettsiden, CRM system og andre relevante systemer er derfor avgjørende.
Vi hjelper deg derfor ikke bare med nettsidene, men å implementere eksisterende, eller implementere nytt, CRM system slik at du får kontroll.

Nettsiden kan være den beste selgeren du har i bedriften - og den jobber for deg 24 timer i døgnet.
CRM - Hvor kundereisen starter
Å lykkes med å omstille bedriftens kundestrategi til CRM-strategi kan være krevende. VI hjelper deg med:
- Salgsstøtte
- Integrasjon med digitale salgsverktøy
- Automatiserte prosesser
- Kampanjer
- Kundepleie

Det digitale står for 60% av kjøpsopplevelsen for kundene dine.
Dette gjør vi i praksis
1. Innledende workshop
Gjennomgår salgsprosessen og skreddersyr oppsett etter dine behov. Grunnleggende opplæring.
2. Målgrupper
Kjenn dine målgrupper og legg grunnlaget for riktig innhold til riktig person.
3. Oppsett og integrasjoner
Importerer eksisterende kontakter og setter opp kampanjer, landingssider, markedsautomatisering og CTA. Intagrasjoner mellom CRM og CMS og andre relevante systemer.