CRM

Hjertet i din kommunikasjon med kundene

Sømløs opplevelse

For at du skal lykkes i hele kundereisen er det viktig at du har fokus på kundene gjennom alle relevante kontaktpunkter.

En sømløs opplevelse mellom nettsiden, CRM system og andre relevante systemer er derfor avgjørende.  

Vi hjelper deg derfor ikke bare med nettsidene, men å implementere eksisterende, eller implementere nytt, CRM system slik at du får kontroll.

2016-01-13_18.06.26.jpg
Nettsiden kan være den beste selgeren du har i bedriften - og den jobber for deg 24 timer i døgnet.

CRM - Hvor kundereisen starter

Å lykkes med å omstille bedriftens kundestrategi til CRM-strategi kan være krevende. VI hjelper deg med:

  • Salgsstøtte
  • Integrasjon med digitale salgsverktøy
  • Automatiserte prosesser
  • Kampanjer
  • Kundepleie
Fotolia_50584293_Subscription_Monthly_XXL.jpg
Det digitale står for 60% av kjøpsopplevelsen for kundene dine.

Dette gjør vi i praksis

1. Innledende workshop

Gjennomgår salgsprosessen og skreddersyr oppsett etter dine behov. Grunnleggende opplæring.

2. Målgrupper

Kjenn dine målgrupper og legg grunnlaget for riktig innhold til riktig person.

3. Oppsett

Importer eksisterende kontakter og sett opp kampanjer, landingssider og CTA.